Dobra video produkcija vam lahko prinese dober, zelo kvaliteten video. Vsi, ki se ukvarjajo s kakšno prodajo, recimo da prodajajo kozmetiko, kremice, pudre, pač karkoli od kozmetike in da hočejo svojim strankam pokazati, kako določena kozmetika, primer puder, pride na obrazu samem je potrebno posneti en dober video. Če je video kvaliteten, dobro skombiniran, da je dobra resolucija slike in vse kar je treba tudi mnogo bolj pritegne kupca kot pa da bi na eni spletni strani imel video, pa bi bila takšna slika, posnetek kot da je snemano v letu 1990.
In ja, ne samo da je video kvaliteta dobra, pomembno je vsekakor tudi, da je dobra tema, da se v videu samem pove kaj uporabnega, zanimivega, neke novosti, da ko kupec pogleda to, da si misli, jooj tega pa res nisem vedel!
To je namen videa kot celote, da zna biti tudi uporaben za stranko. Celota, vse skupaj pač more biti dobro, da neredi wow efekt, in če dosežemo tisti wow efekt pri predstavitvi izdelka, potem si kar naredite zalogo tega artikla, ker verjemite, da ljudje bodo kupovali to na polno! Enako, ko vidim včasih ne influencerje na Instagramu recimo, ali pa koga ki prav sam prodaja tam preko svoje stvari, in ko to pokaže na storyih ljudje prav zagrabijo in vse pokupijo, da se jim že na koncu stran sesuje, ker je takšen naval. Pač vedeti moraš kaj je tvoja publika, in na podlagi publike tudi narediti koristne nasvete in videe. Če je tvoja publika 20+ boš vsekakor naredil drugačne videe in vsebino kot pa če je tvoja publika 50+, ni res? Tako da ja, prvo moreš vedeti komu prodajaš, da veš kako se sploh lotiti nečesa.