BRISALCI, ZA BOLJŠO VIDLJIVOST.

Dobri brisalci, zadovoljne stranke! To je poved katera da strankam vedeti, da ponujajo kvaliteto, in če pa potem stranka še v zameno potrdi to kvaliteto potem pa je to tako pika na i. Ravno sem se pogovarjala z enim prodajalcem, ki prodaja te dele za avtomobile, ki je hkrati tudi šef, da zelo gleda na to, da ima kar se da dobro kakovost.

Kajti sedaj v tem času je vedno več podobnih trgovin, tako kot če gledamo je danes preveč, veliko preveč gostiln in na koncu ne veš v katero bi sploh šel, zato pa namesto, da bi en gostinc polno služil promet in imel gnečo je to preprosto nemogoče, ker je preveč gostiln že na kupu in se razporedi po vsakem lokalu malo ljudi in na koncu nima noben pravega prometa, to je prvo, kot drugo pa je potrebno gledati, da imajo dobro ponudbo, kar ljudi samo privabi, če je ponudba super.

Isto pa je pri teh z avtomobilskimi deli, gledati morajo, da imajo dobro ceno, dobro ponudbo ter najvažnejše, kvalitetno ponudbo. Noben ne bo imel prometa, če bo nek klump prodajal. Parkrat bo že dobil neke kupce, jih bo prinesel naokoli, na koncu pa teh kupcev več ne bo nazaj, kajti rek pravi »osel gre samo enkrat na led«! Potem pa se začnejo širiti govorice, kako slabo se kaj prodaja in smo tam, da promet vedno bolj upada. Tako je to. Treba je danes zelo paziti na odlično izbiro, ponudbo in pa na kvaliteto! To je najvažnejše.