Zakaj bi bil NEVIDEN, če si pa lahko VIDEN! Kaj mislim s tem? S tem mislim namreč to, da če se ukvarjaš s kakšnim poslom, imajo svojo trgovino, spletno trgovino, se ukvarjaš z raznovrstnimi dejavnostmi in bi rad/-a, da ljudje vidijo kje si, kdo si, kaj počneš, da dobiš neke stranke, potem moreš nekje začeti vlagati in to je, da postaneš viden za ljudi, da te začnejo spoznavati in videti kdo si, in če potrebujejo to storitev katero TI ponujaš, da pridejo k tebi po to!
Konkurence je danes malo morje in moreš kar izstopati, da prideš v ospredje, da si med prvimi zadetki na katere ljudje pomislijo, ko pač pomislijo na storitev. Če recimo prodajaš sesalce, in če slišijo nekaj dobrega o tebi, da ljudje vedo kdo si in o tebi slišijo v večini dobra mnenja seveda bodo prej prišli k tebi kot drugemu.
Zato pa je super tudi, da če imaš morda salon, pisarno, da imaš na vhodu, stavbi nek napis, izdelava napisov tudi ni tako draga, in ja na nek način je nujna, kajti kako bodo ljudje vedeli, da si v tisti kaj pa vem rumeni stavbi, v tretjem nadstropju, če pa ni nikjer nič zapisano. Pač to so malenkosti bi kdo rekel, ampak v prodaji so te malenkosti še kako pomembne, ker brez malenkosti danes ne zrasteš.
Moreš biti pikolovski drugače danes težko zrasteš. Lahko pa rasteš ampak tako počasi, da sploh ne vidiš premika in nato ostaneš venomer na neki isti točki, na isti točki pa skoraj noben noče ostati, kajne? Vsi v življenju si želimo več zase in svoje bližnje, ne pa da bomo ostali na isti točki do konca življenja. Zdaj pa glavo gor in hop za novimi idejami in boljšimi idejami ter da bodo nastali najboljši projekti!