TE ZANIMA KAJ O OPTIMIZACIJI? PREBERI…

OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI
Marsikoga zanima ali se optimizacija strani v različnih državah kaj razlikuje?
Vsekakor. Če se mogoče osredotočimo na samo ceno, je povsod prevladujoč dejavnik, ki vpliva na njo, zagotovo zakupljena ključna beseda. V kolikor želi neko podjetje zakupiti ključno besedo, ki nima velike konkurence, bo posledično tudi nižja cena od tistih ključnih besed, ki so na tržišču množične. Dejstvo je, da so optimizacijske tehnike prilagojene prevladujočim iskalnikom na določenih ciljnih trgih. Tako kot se razlikujejo tržni deleži od trga do trga, se razlikuje tudi konkurenca. Po nekih raziskavah iz leta 2003, naj bi bil Google vodilni iskalnik v svetu in tako ostaja še danes. Seveda pa obstaja tudi nekaj trgov, kjer zadnjih nekaj let Google ne zavzema najvišje mesto. To so predvsem območja oziroma države, kjer omenjen iskalnik zaostaja za lokalnim. Govorimo o Japonski, Južni Koreji, Rusiji, Češki ter Kitajski. Na Japonskem Google prekaša lokalni Yahoo! Japan, na Kitajskem je to Baidu, Južna Koreja v večini uporablja iskalnik Naver, Rusija prisega na Yandex in Češka na Seznam.cz.

Kaj to pomeni za neko spletno stran z vidika optimizacije? V kolikor imate spletišče na enem izmed navedenih trgov, je potrebno tudi optimizacijo spletnih strani prilagoditi temu trgu. Uspešna optimizacija na mednarodnem trgu zahteva strokoven prevod spletne strani, spletno gostovanje, ki zagotavlja lokalni IP naslov ter registracijo imena domene z domeno na ciljnem trgu. Sicer pa so temeljni elementi optimizacije spletnih strani enaki na vseh trgih, ne glede na jezik. Kakorkoli že, bistvo je, da v kolikor nekomu optimizacija ni poznana v splošnem in je ne zna izvajati na lokalnem trgu, potem nima smisla, da se v to spušča na mednarodni ravni.
Dobro je vedeti, da bo v kakih večjih evropskih trgih in na ameriškem trgu, cena optimizacije spletnih strani oziroma zakupljenih ključnih besed zagotovo višja kot pri nas, ker je tudi v splošnem samo oglaševanje navadno dražje. Da pa boste lahko točno izvedeli kakšen bo ta strošek za vas, poiščite kakšnega profesionalca, kateri bo lažje odgovoril na vaša vprašanja.